Vážení zákazníci,

vítejte v naší půjčovně dekorací. Můžete si u nás vybrat a zapůjčit velké množství dekorací na svatbu nebo na jakoukoliv jinou soukromou či firemní příležitost.



Tímto bychom vás rádi upozornili na některá pravidla a podmínky, se kterými je třeba počítat:



1. Dekorace

  • dekorace jsou používané, často se převáží, manipuluje se s nimi - může se tedy stát, že budou mít nějakou tu odřeninu

  • často se jedná o sklo, keramiku či náchylnější materiály. Prosíme vždy při manipulaci buďte opatrní. V případě vaší zpětné přepravy dekorace prosím řádně zabalte do balícího materiálu

  • při ztrátě nebo rozbití se účtuje nová cena výrobku. Bohužel občas se jedná o nenahraditelné originály, kde cenu stanovíme individuálně

  • vždy si vezmeme nějakou kauci, bude se odvíjet dle objemu zapůjčených dekorací (viz níže)

  • rezervaci často provádíte mnoho měsíců dopředu, je důležité počítat s tím, že do doby Vaší zápůjčky se mohou dekorace několikrát půjčit. Tzn. je riziko, že některé věci se mohou ztratit nebo zničit. Vždy se ale budeme snažit najít vhodnou alternativu, aby dekorace k sobě ladily

2. Termíny a kalendář

  • dekorace zapůjčujeme zpravidla na 5 dní (nejčastěji čtvrtek-pondělí), ale samozřejmě můžeme i jiné dny, cenu za delší zápůjčku stanovíme individuálně na základě dalších poptávek 

  • u každé položky je kalendář. Ten vám zobrazuje, zda-li je zboží dostupné. V případě, že je políčko růžové, je zboží rezervované, šedé políčko s číslem zobrazuje, kolik kusů z celkového dostupného počtu je rezervováno. Kalendář je orientační, vždy prosím čekejte na potvrzení dostupnosti. To je následně závazné
  • myslete prosím na to, že svateb (či jiných akcí) je mnoho, takže je nutné vracet zapůjčené věci v termínu, na jakém jsme se dohodli - předem moc děkujeme

  • UPOZORNĚNÍ: systém umožňuje objednat i více ks, než je max. dostupné množství. Vždy tedy dostupnost dekorací kontrolujte dle kalendáře, zda-li již není objednáno všechno dostupné množství jiným zákazníkem. Děkujeme



3. Platební podmínky

  • při rezervaci se platí 50% celkové ceny zakázky. Zbytek doplácíte na účet před zapůjčením (cca 14 dní předem) Pokud si dekorace zarezervujete v období méně než 30 dní od vyzvednutí, zaplatíte již celou částku

  • ve většině případů bude platba probíhat na bankovní účet (převodem) - dáme po objednávce info

  • v rámci zapůjčení budeme požadovat kauci, orientačně v níže uvedeném rozsahu. Kauce je vždy stanovena až na základě výše objednávky, počtu a typu dekorací. Informace o výši kauce bude zaslána při potvrzení rezervace dekorací. Platba kauce bude provedena hotově při převzetí dekorací nebo dobírkou (či převodem na účet) při zaslání poštou

    100,00 - 1.000,00 bez DPH - kauce 1.000,00

 1.001,00 -  5.000,00 bez DPH - kauce 3.000,00

 5.001,00 - 20.000,00 bez DPH - kauce 7.000,00

nad 20.000,00 bez DPH - individuálně

u stálých klientů jsou kauce řešeny individuálně

U některých dekorací jsou uvedeny individuální kauce. Je to z důvodu větší investice při nákupu (výrobě) či jedinečnosti dekorace.

Kauce se vždy určují až na základě kompletní objednávky a provozovatel má právo si stanovit celkovou individuální kauci.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Manipulační poplatek

U všech zakázek se účtuje manipulační poplatek. Ten v sobě zahrnuje např. balení dekorací, příprava a zařazení ve skladu, nakládku a vykládku z auta ve skladě atd. Cena poplatku je Kč 234,- vč. DPH/h práce. Minimální účtovací doba je 0,25 h tj. 59,- vč. DPH. Minimální poplatek se účtuje u všech zakázek.

Orientační příklady pro představu:

- vychystání a zpětné zařazení 1-2 ks dekorací je za min. účtovací doba 0,25 h

- vychystání a zpětné zařazení např. jedné větší krabice o 20 ks dekorací je účtovací doba 0,5 h

- vychystání a zpětné zařazení více krabic je od 1 h a více

- naložení a vyložení cca 100 ks nestohovatelných židlí do dodávky v sídle firmy je 3 h

Vyzvednutí a vrácení dekorací

Probíhá po dohodě v pracovním týdnu a to v pondělí, středu či čtvrtek v sídle firmy Mokrá-Horákov.

V případě kompletních zakázek včetně květin je možné vyzvednutí i v pátek. 

Pokud potřebujete dekorace zapůjčit nebo vrátit o víkendu, poplatek za tuto službu je 300,- vč. DPH.



Poplatek za předání/vyzvednutí dekorací mimo sídlo firmy

V případě, že zákazník požaduje dodání dekorací osobně mimo sídlo firmy, je poskytnuta individuální cenová kalkulace.

Návštěva skladu v Mokrá-Horákov

Osobní prohlídka dekorací je možná pouze po předchozí domluvě. Cena za prohlídku je 240,- vč. DPH. V případě, že bude následně provedena objednávka vyšší než 1200,- vč. DPH, tento poplatek nebude účtován. 



4. Storno podmínky

  • do 14 dní od zaplacené zálohy za rezervaci je storno zdarma

  • do termínu zaplacení zbylých 50% je storno 50% ze zálohy (tj. 25% z celkové částky)

  • po úhradě celkové částky je storno 50% z celkové částky

  • 7 dní před termínem zapůjčení je storno 100%



5. Doprava

  • nejjistější a nejspolehlivější je osobní vyzvednutí v našem sídle

  • v případě, že dekorace budou umožňovat (objem a materiál) zaslání a bude dostatek času (tj. není např. před vaší svatbou jiná zápůjčka dané dekorace), zašleme vám je poštou (kurýrem). Toto platí převážně pro látky či nerozbitné dekorace. Sklo či velké dekorace (slavobrány, židle, dveře, stoly atd.) poštou neposíláme. 

  • varianta dovozu přímo od nás je po domluvě také možná - cenu vám zašleme na základě objemu dekorací a počtu km od našeho skladu 

  • poštovné a balné u zásilek, které po domluvě lze poslat poštou, činí min. 200,- vč. DPH. 


6. Ostatní služby

Ostatní služby se řídí buď ceníkem (služby v rámci svateb - ceník na vyžádání) či individuální cenovou nabídkou. 



Váš DECSTORE